====== Simulace davu ====== //Crowd simulation// * Řešitel: Matěj Varcl * Vedoucí: [[iim:people:berka|Roman Berka]] * Oponent: [[http://dcgi.felk.cvut.cz/people/sloup|Jaroslav Sloup]] * Katedra obhajoby: [[http://dcgi.felk.cvut.cz/|Katedra počítačové grafiky a interakce]] * Projektové stránky: ===== Zadání ===== Prostudujte současně známé techniky simulace davu a jejich aplikace. Na základě získaných znalostí a s využitím experimentálních výsledků získaných v průběhu studia navrhněte a implementujte prostředí umožňující definici scény a pravidel chování davu a skupin. Dále navrhněte jazyk popisující výsledné chování jednotlivců na úrovni pohybu po scéně v čase. Zápis v tomto jazyce pak bude výstupem simulace. Naimplementujte rovněž aplikaci, která bude zápis v jazyce interpretovat a vizualizovat. Zvažte rovněž řešení pro běh simulace a animace v reálném čase bez ukládání mezivýsledků do souboru. Implementujte v C++.