====== Virtuální zvukové prostředí ====== //Virtual Audio Environment// * Řešitel: Petr Kostka * Vedoucí: [[iim:people:berka|Roman Berka]] * Oponent: [[http://dcgi.felk.cvut.cz/en/members/sporkaa|Adam Sporka]] * Katedra obhajoby: [[http://dcgi.felk.cvut.cz/|Katedra počítačové grafiky a interakce]] ===== Zadání ===== Využijte znalostí nabytých během studia předmětů MM1 a MM2 a navrhněte architekturu aplikace umožňující uživateli prostřednictvím grafického rozhraní vytvořit zvukový model prostoru a prezentovat v něm různé zvukové projevy s možností časové změny vybraných parametrů. Výsledkem by měl být nástroj pro vytváření prostorových efektů typu létající moucha v místnosti, simulace prostředí džungle apod. Aplikaci implementujte s využitím knihovny Directsound a Direct3D. Výsledek své práce zhodnoťte z hlediska věrohodnosti vytvářených efektů a porovnejte s jinými podobně zaměřenými nástroji.