Projekty předmětu Multimédia a počítačová animace (X36MMA)
Poradi prezentaci: …
Týmy
...
Materiály k úlohám
Simulace tkaniny
Breen, D. E., House, D. H., and Wozny, M. J. 1994. Predicting the drape of woven cloth using interacting particles. In Proceedings of the 21st Annual Conference on Computer Graphics and interactive Techniques SIGGRAPH '94. ACM, New York, NY, 365-372. DOI= http://80.doi.acm.org.dialog.cvut.cz/10.1145/192161.192259
Tutorials - hlavne hello.cpp pro zakladni aplikaci pod cavelibem a async.cpp pro asynchronni prenos dat mezi aplikacemi.
Autostereoskopicky display
Soubor s maskou - hodnoty jednotlivych barevnych slozek urcuji, ze ktereho pohledu je dany subpixel bran (hodnoty 0,1,2,4,8,16,32,64 pro 8 pohledu). Napr. RGB hodnota #000102 znamena, ze pro dany pixel je cervena slozka z 1. pohledu, zelena z druheho a modra z tretiho. Idealn nastroj na zkoumani je gimp a kapatko ;)
—-
a4m39mma/x36mma.txt · Poslední úprava: 2010/12/11 12:20 (upraveno mimo DokuWiki)