Projekty předmětu Multimédia a počítačová animace (A4M39MMA)

Rozpis prezentací

Rezervace nemají tyto týmy: 16,17,20

16. a 20. prosince

Následující tabulka definuje 20 prezentačních slotů pro prezentace semetrálních projektů rozdělených do kruhů A, B, C a D. V každém slotu je k dispozici 2 minuty na přípravu a 15minut na prezentaci (před prvním slotem v kruhu je dán čas na přípravu v přestávce). Jednotlivé týmy v rámci prezentace představí krátce zadání a proces řešení a předvedou dílčí nebo finální výsledky. Hodnocení bude provedeno týmem pedagogů na základě samotné prezentace, nikoliv díla (to bude hodnoceno zvlášť dle pravidel).

Pozn.: Časy v rámci kruhu jsou orientační a pokud někdo stihne odprezentovat rychleji bude se hned pokračovat další prezentací. Začátky bloků odpovídajících kruhům A, B, C a D jsou pevné.

Vyberte si termín, který vám vyhovuje a poslete mail na berka at iim.cz se subj. MMA: cislo tymu (viz tabulka týmů níže) obsahujici cislo slotu a název tématu.

16. prosinec 2010
Kruh Číslo slotu Čas Č. Týmu Členové Téma
A 1 16.15 2 Tomáš Höger, Jakub Dostál Zvukový navigátor v prostoru budovy
2 16.32 12 Ondřej Karlík Real-GI-Render (individuální úloha)
3 16.49 5 Jan Balata, Pavel Cvetler, Martin Bresler Beat-shoe-box
4 17.06 13 Martin Zrcek, Jan Zimandl kalibrace stereoskopické kamery
5 17.23
- 17.40 PED vyhodnocení
Kruh Číslo slotu Čas Č. Týmu Členové Téma
B 6 18.00 4 Petra Kalinová, Ota Hauptmann Beat-shoe-box
7 18.17 7 Jan Keller, Ondřej Jamriška MoCap Plugin
8 18.34 6 Filip Hřebačka, Martin Kováčik animace pro CAVE (dynamická simulace pevných těles)
9 18.51
10 19.08
- 19.25 PED vyhodnocení
20. prosinec 2010
Kruh Číslo slotu Čas Č. Týmu Členové Téma
C 11 16.15 3 Martin Zachar, Michal Uřičář animace pro CAVE (simulace tkaniny)
12 16.32 11 Pavel Sedlák, Kryštof Valenta MoCap Plugin
13 16.49 1 Roman Polášek, Adam Kučera animace pro CAVE (dynamická simulace částic)
14 17.06 8 Andreas Stefanidis, Kateřina Štemberová Zvukový navigátor v prostoru budovy
15 17.23 10 Jakub Fišer, Jiří Nekola animace pro CAVE (zobrazování elektromegnetického pole)
- 17.40 PED vyhodnocení
Kruh Číslo slotu Čas Č. Týmu Členové Téma
D 16 18.00 15 Michal Benátský, Michal Kalous kalibrace stereoskopické kamery
17 18.17 14 Martin Chvála, Jiří Janecký Kalibrace stereoskopické kamery
18 18.34 19 Jiří Jakubec, Dagmar Tkadlecová, Tomáš Látal vizualizace zvuku
19 18.51 9 Aleš Zavadský, Jiří Uher animace pro CAVE (Vizualizace teplotního pole)
20 19.08 18 Ivana Váňová, Kristýna Dudová Browser hudby
- 19.25 PED vyhodnocení

Týmy


Tým Členové Název projektu
1 Roman Polášek, Adam Kučera animace pro CAVE (dynamická simulace částic)
2 Tomáš Höger, Jakub Dostál Zvukový navigátor v prostoru budovy
3 Martin Zachar, Michal Uřičář animace pro CAVE (simulace tkaniny)
4 Petra Kalinová, Ota Hauptmann Beat-shoe-box
5 Jan Balata, Pavel Cvetler, Martin Bresler Beat-shoe-box
6 Filip Hřebačka, Martin Kováčik animace pro CAVE (dynamická simulace pevných těles)
7 Jan Keller, Ondřej Jamriška MoCap Plugin
8 Andreas Stefanidis, Kateřina Štemberová Zvukový navigátor v prostoru budovy
9 Aleš Zavadský, Jiří Uher animace pro CAVE (…)
10 Jakub Fišer, Jiří Nekola animace pro CAVE (zobrazování elektromegnetického pole)
11 Pavel Sedlák, Kryštof Valenta MoCap Plugin
12 Ondřej Karlík Real-GI-Render (individuální úloha)
13 Martin Zrcek, Jan Zimandl kalibrace stereoskopické kamery
14 Martin Chvála, Jiří Janecký Kalibrace stereoskopické kamery
15 Michal Benátský, Michal Kalous kalibrace stereoskopické kamery
16 Zdeněk Glazer a Ivan Grajciar Camera Tracking analyzou obrazu
17 Michal Lukáč Browser hudby
18 Ivana Váňová, Kristýna Dudová Browser hudby
19 Jiří Jakubec, Dagmar Tkadlecová, Tomáš Látal vizualizace zvuku
20 Jakub Pokluda VTK in CAVE

Materiály k úlohám

Další materiály

  • CAVELib
    • Tutorials - hlavne hello.cpp pro zakladni aplikaci pod cavelibem a async.cpp pro asynchronni prenos dat mezi aplikacemi.
  • Autostereoskopicky display
    • Soubor s maskou - hodnoty jednotlivych barevnych slozek urcuji, ze ktereho pohledu je dany subpixel bran (hodnoty 0,1,2,4,8,16,32,64 pro 8 pohledu). Napr. RGB hodnota #000102 znamena, ze pro dany pixel je cervena slozka z 1. pohledu, zelena z druheho a modra z tretiho. Idealn nastroj na zkoumani je gimp a kapatko ;)

—-

 
a4m39mma/a4m39mma_2010.txt · Poslední úprava: 2011/09/14 12:48 autor: berka
 
Kromě míst, kde je explicitně uvedeno jinak, je obsah této wiki licencován pod následující licencí: GNU Free Documentation License 1.3
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki